Divers Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vialtaro - WaarBenJij.nu Divers Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vialtaro - WaarBenJij.nu

Divers Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Vialtaro

09 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

NL:
Wij hebben van Bangkok genoten. Het is een heel diverse stad, arm en rijk, modern en traditioneel, druk en rustig. In 2 dagen hebben we er maar een glimp van kunnen opvangen. Wij hebben de pracht en praal van het paleis bewonderd en van een aantal Wats (tempels). We hebben stil gestaan bij honderden, meestal gouden buddha's, staand liggend en zittend, van klein tot 40 m groot.
We waren in Chinatown en in tegenstelling tot de verwachting was het daar heel rustig, de winkels waren al dicht en dan is daar niet veel te beleven. De nachtmarkt van Patpong stelde niet teleur. Het leukste was volgens de jongens toch wel de slangenfarm.
Aan een aantal prachtig versierde tempels lopen/rijden we langs alsof het de normaalste zaak van de wereld is. De sfeer vonden wij overal vriendelijk.
Nu gaan we vertrekken, wij vliegen vandaag naar Hanoi in Vietnam.

Makedonski:
Vo Bangkok si pominavme super. Interesen grad e, siromasen i bogat, tradicionalen i moderen. Bevme vo palatata i vo nekolku hramovi, site super ukraseni. Vidovme stotici figuri na buda, mali i golemi (do 40 m), stoecki, sedecki i lezecki, vo razni materiali, no nanogu zlatni. Najibteresno sporend decata bese farmata na zmiite sto ja posetivme.
Denes letame za Hanoi, Vietnam.