Halong Bay - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Vialtaro - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Vialtaro - WaarBenJij.nu

Halong Bay

Blijf op de hoogte en volg Vialtaro

13 Juli 2013 | Vietnam, Xóm Pho

NL:
We zijn terug van drie fantastische dagen in Halong Bay. Het meest fascinerende zijn natuurlijk de bijna 2000 eilanden, rotsen die steil uit het water opstijgen en meestal dicht begroeid zijn. Hiertussen te varen met een cruiseschip, te kanoën en te zwemmen is een onvergetelijke ervaring. We bleven maar foto's maken, maar alle plaatjes schieten te kort. De stranden waren klein maar fijn en het water net zo warm als thuis in de badkuip. Voeg hieraan een grote grot, 3 apen in de bomen, de traditionele vissersboten, floating villages en een paradijselijk bungalow met aircondition toe en het beeld is compleet.
Wij gaan nu nog een dag Hanoi verkennen en gaan dan met de nachttrein door naar Hue.

Makedonski:
Se vrativme od 3 fantasticni dena vo Halong Bay. Najinteresni se ostrovite, 2000 golemi i mali karpi sto strmno izleguvaat od vodata, poveketo gusto obrasnati so zelenilo. Krstarevme so brod megu niv, se vozevme so kajaci i plivavme vo toplata voda. Posetivme i edna golema pestera, vidovme tradicionalni ribari i plovecki sela i majmuni vo drvata. Navistina nezaboravno iskustvo. Napravivme mnogu fotografii, ama niedna ne moze vistinskiot izgled i dozivljaj da go prikaze ubavo.

Sega ke pomineme uste eden den vo Hanoi i ke odime so nokniot voz za Hue.

• 13 Juli 2013 - 20:50

Hans:

Ik kan me voorstellen dat het prachtig is. Al die bulten, die uit het water steken. En nu Hanoi. Gaan jullie Ho Chi Minh (wat er nog van over is!) nog bezoeken? Wij zitten nu in Noord Italië. De camping is prima en het weer ook. Vandaag hebben we survival gedaan in de buurt. Jasper en Teun zijn maar liefst tot een hoogte geweest van 11 meter. Nog veel plezier. Gr. Hans

• 14 Juli 2013 - 02:57

Tanja, Roel, Alex En Victor:

Hoi Anneke,Hans, Jasper en Teun en natuurlijk arme alleengebleven Manon
    Allereerst hartelijk dank voor jullie reacties; is erg leuk om te lezen :-)
    Zoals jullie merken, genieten we volop; heerlijk om hier te zijn, en vreemd genoeg lijkt het zo "gewoon" om rond te lopen door Hanoi. Toch blijven we ons bewust van dat het niet gewoon is... en dat we bijzonder gelukkig zijn dat we dit kunnen beleven.
    We hebben overigens nog geen fietsen gezien met mega-bepakking; maar van de 2 miljoen scooters die hier rondscheuren zijn er meer dan 1 zo beladen dat je denkt dat het ding door z'n as moet zakken..
    Ho Chi Min City staat in de planning; zal nog wel een week of twee duren voor we daar zijn!
    Hoe bevalt het om in "onze familie samenstelling" op reis te zijn? Anneke: alleen met drie mannen... kan je nog meer in de watten gelegds worden??
    We wensen jullie nog heel veel plezier in Italie.. geniet van natuur, wijn en heelijk eten!!

Tanja, Roel, Alex en Victor

• 15 Juli 2013 - 14:14

Edwin:

Hoi Roel, Tanja en kids, mooi om te lezen hoe goed het tot nu toe gaat ! Ik denk dat er weinig leukers is dan reizen en andere culturen ontdekken. Blijf genieten daar !
    Groeten van DB bezielend manager Edwin Hofma, passion to relax...

• 16 Juli 2013 - 10:48

Nina:

ne znam dali ja dobi prvata poraka.Ve sledam i jas.Ubavo da si pominete Pozdraaav.Nina

• 16 Juli 2013 - 14:10

Tanja:

Nina, gi primiv tvoite poraki, super sto ne sledis. Baren znam deka nekoj go cita ons sto go pisuvame, iako i pisuvanjeto ni pricinuva zadovolstvo. Pozdrav, Tanja