Afscheid van Cambodja - Reisverslag uit Phumĭ Cheung Krŭk, Cambodja van Vialtaro - WaarBenJij.nu Afscheid van Cambodja - Reisverslag uit Phumĭ Cheung Krŭk, Cambodja van Vialtaro - WaarBenJij.nu

Afscheid van Cambodja

Blijf op de hoogte en volg Vialtaro

13 Augustus 2013 | Cambodja, Phumĭ Cheung Krŭk

NL
Koh Kong en ons hotel aan en op een rivier waren een voltreffer. We hebben kennis gemaakt met de prachtige natuur die Cambodja rijk is. Alleen de weg hiernaartoe al (deze keer weer lekker luxe met een auto en chauffeur) ging de laatste 60-80 km door bossen, links en rechts van de weg niets dan heuvels met oerwoud.
We zijn hier met de boot naar een waterval toe gegaan en hebben er zelfs in gezwommen (Tanja en Victor). Links en rechts van de rivier was het weer alleen groen overwoekerd met oerbos en soms enorme rotsen. Roel heeft in het bos op iedere voet een bloedzuiger opgepikt, doet geen pijn maar blijft wel heel lang bloeden.
De oerbossen gaan dichtbij de 4 grote rivieren die deze regio rijk is, en de zee, over in mangrovebossen. Wij zijn op een verhoogd pad door een van de grootste mangrovebossen van Azië gelopen. Maar als we bij ons hotel in de kayak stappen zijn we al na een paar slagen ook bij eilandjes van mangrove bomen en grote rotsen, echt geweldig.
Omdat we in Vietnam zo veel lol hadden met brommers hebben we op onze laatste dag in Cambodja ook 2 brommers gehuurd. Opvallend is dat er hier op de wegen bijna geen verkeer is. Wij hebben het enige strand (zee) in de buurt opgezocht. Het strand viel tegen (hebben later wel in de rivier gezwommen) maar de weg ernaartoe was bijzonder. Het ging door moerasgebied deels begroeid met mangrovebomen, deels met hoog gras en deels braakliggend. Ook zijn we in een vissersdorp geweest wat een bijzondere indruk heeft gemaakt, armoedig maar kleurrijk. Wij waren voor de mensen ook een interessante bezienswaardigheid. De mensen zijn hier overigens heel vriendelijk en helemaal niet zo opdringerig als in de toeristische gebieden die wij tot nu toe hadden bezocht.
Morgen vertrekken we naar Thailand en gaan naar een van de grotere eilanden, Koh Chang voor zon, zee en strand. Hopelijk blijven de stortbuien aan land steken...

MK
Ко Конг испадна многу добар избор, а исто така и нашиот хотел покрај и на една река. Овде ја запознавме убавата природа на Камбоџа. Уште низ пат наваму (овојпат луксузно во кола со шофер) последните 60-80 км беа низ прашиума, лево и десно од патот само густо обраснати ридови.
Овде отидовме со брод до еден водопад во кој дури се избањавме (Тања и Виктор). Покрај бреговите на реката имаше исто само ѓунгла и огромни карпи. Рул се запозна со крвопијцу, на секоја нога имаше по еден. Тоа воопшто не боли, ама долго време тече крв.
Накај морето прашумата преоѓа во шума од mangrove trees (не знам како се викаат овие дрва на Македонски,види ги сликите). Се шетавме низ една од најголемите шуми од тие дрва по една возвишена патека. Но и покрај нашиот хотел растат тие дрва. Со кајаци се возевме меѓу островчиња обраснати со нив и меѓу големи карпи, многу интересно.
Бидејќи во Виетнам имавме големо задоволство со возење на моторчиња на последниот ден во Камбоџа исто изнајмивме 2 мотори. Упадливо е што овде скоро нема сообраќај. Отидовме до најблиската плажа (море) која малку не разочара (попладнето се бањавме во реката). Но патот до таму беше интересен, низ мочуришта обраснати со mangrove trees, висока трева и делумно празен простор. Отидовме и во едно рибарско село, сиромашно но со весели бои. На луѓето ние им бевме интересна знаменитост. Луѓето овде се пријатни и воопшто не досадуваат како луѓето во туристичките места каде бевме до сега.
Утре заминуваме за Тајланд. Одиме на плажа, сонце и море на Ко Чанг, еден од поголемите острови. Скришум се надеваме дека огромните дождови што зачестија во последните денови ке останат на копното...

• 14 Augustus 2013 - 09:53

Borko:

Bravo familija Vis!
    Verovatno veke se zamorivte, no sigurno povekekratno e uzivanjeto. Prodolzete so sreka i uspesno zavrsete ja ovaa nezaboravna avantura. Pokraj vas i nie mnogu naucivme.Srecno i pozdrav na site. Baba i Dedo

• 14 Augustus 2013 - 19:55

Nina:

Zdravo na site.Stvarno ste hrabri ipolni so ubava ,a nekade i po nekoja strasna avantura.Ve gledam ,citam.ednas ,pa po vtor pat,pa e vrakam na kartata da vidam kade ste momentalno.Kolku ubavo gi opisuvas dozvuvaweto,zivotnite,narodot.Srekata neka Ve prati i pozdrav.Nina

• 17 Augustus 2013 - 11:45

Tanja:

Tato,
    Nina,
    Fala na komentarite, barem znam deka nekoj gi cita raportazite po Makedonski.
    Pozdrav od tropskiot ostrov Koh Chang, Thailand.
    Tanja