R&R op Koh Chang - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Vialtaro - WaarBenJij.nu R&R op Koh Chang - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Vialtaro - WaarBenJij.nu

R&R op Koh Chang

Blijf op de hoogte en volg Vialtaro

17 Augustus 2013 | Thailand, Ban Chaiyachet

NL
Voor het eerst gaan we zonder vervoer vooraf geregeld te hebben naar de volgende bestemming. Ok, het begin is makkelijk: we worden door de manager van ons hotel van Koh Kong met een Jeep naar de cambodjaans/thaise grens gebracht (ca 10 km).
Te voet met de rugzakken op lopen we Cambodja uit, en de 100 m niemandsland door naar Thailand (deels blank door de regen vannacht). Visa krijgen we makkelijk geregeld en dan stappen we in Thailand achter in de eerste minivan richting Trat. Van de bushalte in Trat gaan we met een shared taxi (een pick-up met bankjes) naar de pier, en met een andere shared taxi naar de ferry. Deze brengt ons in 45 min naar Koh Chang, waar de pier door hevige regen (net gestopt toen we kwamen) onder een paar centimeter stromend water is verdwenen. De laatste shared taxi degradeert ons tot sardientjes in blik, hoewel die waarschijnlijk meer ruimte hebben! Hij brengt ons wel waar we wezen moeten: het Koh Chang Paradise Resort and Spa. In totaal 7 tussenstations, maar het ging soepel en zonder 1 druppel regen, wat heel fijn was voor onze bagage.
Het eiland: Een tropisch eiland in de Golf van Thailand. Het is heel heuvelachtig en volledig groen en heeft zelfs een aantal watervallen.
Het resort: omdat we besloten hebben te eindigen met wat luxe: een vier sterren resort pal aan het strand. En het is iedere ster waard!
Grootste bed ooit, grootste TV-scherm ooit, prachtige badzaal, mooi zwembad, palmenstrand, fijn zand, warme zee..... Dit gaat wel goed komen. En als de tweede dag de zon alle regenwolken heeft verdreven, tsja dan is het exact wat het wezen moet: lekker luieren met zon, zee en strand.

MK
За прв пат тргнуваме на пад без однапред транспортот да е организиран. Почетокот е лесен, од хотелот во Ко Конг не носат со џип до границата Камбоџа/Тајланд (10 мин). Границата ја поминуваме пешки, делумно беше поплавено од врнежите ноќеска. Со визите немаше проблеми и во Тајланд се качивме на минибус до Трат, најблискиот град (45мин). Од автобуската во Трат се качивме во shared taxi (камионче со клупи) до пристаништето (30 мин), па со друго shared taxi до ферибродот. Ферибродот не однесе за 45 мин до островот (пристаништето беше поплавено) и овде уште едно shared taxi до хотелот. Во последното такси се набутавме со 12 луѓе и багаж, бетер од сардини во конзерва. 7 станици, но се се одвиваше без проблеми и без капка дожд, што беше фино за багажот.
Островот: Ко Џанг е тропски остров во заливот на Тајланд. Зелен е обраснат целиот остров, со ридови до 700 м и дури и водопади.
Хотелот: бидејки сакавме вистински одмор одбравме луксузен хотел со 4 звезди директно на плажата. И секоја звезда му вреди: големи светли соби, најголемиот кревет што сме го виделе, големо убаво купатило, огромен телевизор, голем базен, убава плажа со палми, ситен песок и топла вода. Досега нема дожд, значи потполно уживаме во сонцето, морето и плажата.

• 18 Augustus 2013 - 18:16

Nina:

Zdravo.Najposle posle tolku avanturi zasluzen odmor kako sto go imame gledano po slikite od kalendarite ili TV.Nie sme dobro,bevme za vikend vo Skopje vo Belvi na svadba na Ljupcov drugar mazase kerka.Bese interesno,na otvoreno, so parkovi,patki .lebedi,ognomet ,inreresno mi bese.Ke se slusneme povtorno ,Uzivajte po pesocnite plazi i sekoe dobro,Pooooozdrav Nina.