Time to say goodbye - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vialtaro - WaarBenJij.nu Time to say goodbye - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vialtaro - WaarBenJij.nu

Time to say goodbye

Blijf op de hoogte en volg Vialtaro

21 Augustus 2013 | Thailand, Bangkok

NL:
Onze rustdagen met zon, zee en strand op Koh Chang waren (te) snel om. We hadden geluk met het weer en hebben midden in het regenseizoen maar 5 minuten regen gehad in 6 dagen. Minder geluk hadden we tijdens de rondrit met motorbikes; een straathond sprong vlak voor Roel en Victor op straat; lichte schade aan bike en Roel, nog minder aan Victor; van de hond was geen spoor meer te vinden...
Inmiddels zitten we weer in Bangkok, het laatste station voor de thuiskomst. Hier hebben we Chinatown overgedaan, deze keer tijdens openingstijden van de winkels wat een heel andere sfeer en drukte inhoudt. Ook zijn we in een van de supermoderne en peperdure winkelcentra geweest en in Ocean World daaronder. Morgen nog Wat Arung en een vaart met een boot en 's avonds richting vliegveld. Het zit helaas op maar we hebben een fantastische, onvergetelijke reis achter de rug en zijn veel ervaringen rijker. Bedankt voor het volgen/lezen en reageren op deze blog en tot ziens in NL of MK.

MK:
Нашиот 'одмор' со сонце, плажа и море на Ко Чанг помина (пре)брзо. Со времето имавме среќа, имавме само 5 минути дожд во 6 дена иако е дождовната сезона. Помалце среќа имавме при возењето со моторчиња низ островот: едно улично куче ненадејно скокна пред моторчето на Рул и Виктор. Резултатот беше мало оштетување на моторчето и Рул, уште помало оштетување на Виктор и веројатно најголема штета кај кучето, но тоа исчезна.
Сега сме веќе во Банкок, последната станица пред враќањето дома. Денес бевме повторно во Кинескиот кварт, овој пат продавниците беа отворени и атмосферата беше многу поинаку. Бевме и во еден од модерните и скапи трговски центри и во Оушен Врлд под него. Утре ќе одиме до Ват Арунг, уште еден храм, и ќе се возиме со брод низ градот и вечерта заминуваме накај аеродромот. Нашето патување на жалост завршува. Но патувањето беше фантастично и незаборавно и сите четворица сме побогати со многу искуства. Ви благодариме за читањето/ следењето на овој сајт и за сите реакции. До гледање во NL или MK.

• 21 Augustus 2013 - 22:41

Anneke En Hans:

Hallo lieve vrienden,

De laatste dagen en uren in Azië zijn aangebroken. Wat fijn dat we eind september al een afspraak hebben staan, want we horen alle verhalen natuurlijk nog graag een keer live van jullie met alle beeld en geluidsmateriaal erbij dat jullie verzameld hebben.
    Het was een genoegen om jullie te volgen op deze mooie reis.
    Toch nog een gelukje bij een ongeluk dat Roel en Victor geen serieuze verwondingen hebben opgelopen door de val met de motor. Terugvliegen met de gipsvlucht was toch wel een zure afsluiting geweest van zo'n bijzondere reis.
    Wat we ons afvroegen is of jullie bewust Laos niet bezocht hebben. Ivm onze eigen reis heb ik me behoorlijk verdiept in Laos en Vietnam en kwam tot de conclusie dat Laos wel lastig ' door te reizen' is. Je kunt wel makkelijk van Thailand naar Laos, maar door naar Vietnam of van Vietnam naar Laos over land is eigenlijk nauwelijks mogelijk. Ik zou me kunnen voorstellen dat de bereikbaarheid en doorreisbaarheid een reden is geweest om Laos niet aan te doen. We horen het zeker wanneer we elkaar weer zien.
    Hele fijne laatste dagen en tot in Nederland.

Dikke zoen,
    Anneke

• 22 Augustus 2013 - 20:16

Nina:

Mislam deka mi rece deka ke se vratite okolu 25 avgust,no za Holandija,nema da dojdete za Makedonija.Letoto brzo mi pomina,Bojan vo sabota so Dragan odat za Grcija ,nie ostanuvame doma.Koga se vratis moze da se cueme na skype ,stalno sum ulkicena.Da povtoram reportazite ti bea super, sekoj den Ve sledev,nezaboravena avntura,Pozdrav ,se slusame .Nina